است مزمن کلیه بیماری قابل درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است مزمن کلیه بیماری قابل درمان

بیماری مزمن کلیه است قابل درمان؟ به رک و پوست کنده، بیماری های کلیوی را نمی توان کاملا درمان، اما با درمان موثر، می توان آن را به خوبی در مراحل اولیه کنترل می شود.
بیماری های کلیوی است قابل درمان؟
بیماری کلیه یک اختلال کلیوی ایمنی دارو است. سیستم ایمنی بدن یک سیستم حفاظتی در بدن ما است. هنگامی که مواد مضر خارجی (آنتی ژن) به بدن حمله، سیستم ایمنی بدن آنتی بادی آنها را شکست تولید کند. در نهایت، آنتی بادی با آنتی ژن خواهد کمپلکسهای ایمنی فرم و در نهایت به بیرون از بدن تخلیه می شود. پس از آن، بدن انسان ما طبیعی از بیماری بهبود می یابند.
با این حال، سیستم ایمنی بدن نتواند به طور معمول تابع. به عنوان یک نتیجه، کسانی که کمپلکسهای ایمنی در کلیه واریز خواهد شد. اگر این کمپلکسهای ایمنی می تواند در زمان نمی تواند حذف شود، آن را التهاب گلومرولها شود. گلومرول فیلتر عمومی در کلیه ها و هر کلیه یک میلیون گلومرول تشکیل شده است. اگر گلومرول ها فقط inflammed، اگر التهاب می تواند کنترل شود، گلومرول خواهد طبیعی بهبود می یابند.
در غیر این صورت، گلومرول تبدیل خواهد شد و در نهایت اختلال نکروتیک. هنگامی که گلومرول نکروزه می شوند، آنها نمی خواهند برگشت پذیر است.
چگونه برای درمان بیماری های کلیوی؟
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، آن را برای زدودن سموم در خون و ترویج گردش خون مفید است، در نتیجه به ایجاد یک محیط خوب برای کلیه برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و آنها را از بیشتر آسیب.
در یک کلام، طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند بیماری های کلیوی با بهبود عملکرد کلیه به تدریج درمان کنند. اگر شما علاقه مند در این درمان هستند و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا در WhatsApp / وایبر دکتر ما مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: